torsdag 12 juli 2012

Massor med härligt mode att beställa på nätet - utan frakt dessutom



Jag är glad över att kunna presentera en ny samarbetspartner - Zalando.se. Det är en näthandel med mode för både kvinnor, män och barn och även en del heminredning. Självklart är det damkläderna jag har spetsat in mig på.
Jag har själv beställt från Zalando.se vid ett par tillfällen och är mycket nöjd med både snabb service och bra kvalitet på kläderna jag köpt. Att de dessutom bjuder på frakten blir extra pluspoäng.

Det fantastiska är det enorma utbudet av märken och modeller. Kläderna spänner också över alla prisklasser och du kommer garanterat att hitta något som passar både din stil och din plånbok.

Jag tycker också mycket om presentationen de gör över plaggen - enkelt och övergripligt gör det lätt att snabbt hitta ett plagg och en modell som passar just mig.
Det är också mycket lätt att söka efter den typ av plagg du är ute efter. Du kan i sökfunktionen ange: typ av plagg, önskat pris, önskad färg, märke och storlek.

Framöver kommer jag att i stor utsträckning hänvisa till plagg som finnas att köpa på Zalando.se helt enkelt därför att där finns allt - överskådligt och lätt att hitta och smidigt för mig och dig som är intresserad av plaggen att titta närmare på dem och beställa om du så önskar.

Klicka gärna in på deras sida och se vad du tycker - Zalando.se
Psst! Det är rea just nu, så nu kan du fynda extra mycket...

Här kommer några personliga favoriter för tillfället:

Kavaj från Supertrash

Maxiklänning från Supertrash

Peep-toe från Seven Seconds

Topp från Anna Field





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...